Lisa@Gambia

terug in ons landje

with one comment

Sinds vorige maandag verblijf ik niet meer in Kololi maar ben ik volop dozen aan het uitpakken in Sint Amandsberg

Bedankt aan alle actieve bloggers voor de leuke commentaren maar zeker ook een dikke merci aan mijn trouwe lezers!

Hopelijk kan ik binnen een jaartje weer een reisblog bijhouden voor mijn volgend project! je hoort nog van me! 🙂

groetjes,

Lisa

Written by lisa

augustus 10, 2009 bij 9:29 pm

Geplaatst in Uncategorized

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ah, het leeft nog… 😉 (kzal je toch een beetje meer moeten stalken :-))
    Het was super dat je ons liet meegenieten van je foto’s en schrijfcapaciteiten!

    Komt er eigenlijk een tentoonstelling van je afgelopen reis?

    Als je iets weet van je volgend project, laat je het dan ons asap weten? (we moeten trouwdatum vastleggen hé en je weet dat we je er graag bij zouden hebben)

    Doe je het Rockabilly Day dit jaar?

    groetjes

    Hanne

    Hanne

    augustus 11, 2009 at 3:58 pm


Geef een reactie

